Regulamin sklepu

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego www.eujuicers.pl (zwanego dalej Sklepem) oraz określa zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Sklepu i Klienta oraz zasady postępowania reklamacyjnego. Niniejszy Regulamin Sprzedaży nie wyłącza ani nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów, które nie mogą być zmienione ani uchylone w drodze umowy. Klient jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem najpóźniej przed złożeniem zamówienia w Sklepie, natomiast złożenie zamówienia oznacza jego akceptację.

Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:

  • Regulamin – niniejszy regulamin zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego www.eujuicers.pl
  • Sprzedawca – właściciel Sklepu, firma NATULUX Sławomir Słowiński z siedzibą pod adresem: 91-203 Łódź, ul. Wersalska 47/75.
  • Strona – administrowana przez Sprzedawcę strona internetowa, dostępna pod adresem https://www.eujuicers.pl, przez którą Klient może złożyć zamówienie.
  • Sklep – sklep, którego właścicielem jest firma NATULUX Sławomir Słowiński prowadzący sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną, w ramach której Klient ma możliwość nabywania Towarów.
  • Formularz zamówienia  – skrypt będący częścią sklepu, za pośrednictwem którego Klient składa zamówienie w Sklepie i podaje dane do faktury i wysyłki towaru.
  • Towar – produkt  oferowany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego,
  • Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

§ 1 Informacja o sprzedawcy

Strona internetowa dostępna pod adresem https://www.eujuicers.pl administrowany jest przez firmę NATULUX Sławomir Słowiński z siedzibą pod adresem: 91-203 Łódź, ul. Wersalska 47/75, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łodzi pod numerem 58822, numer NIP 727-184-72-78, REGON: 100624186 zwaną dalej Sprzedawcą, na podstawie niniejszego Regulaminu.

§ 2 Zakres i miejsce działalności

Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego poprzez stronę internetową pod adresem https://www.eujuicers.pl, zwaną dalej Stroną oraz w biurze handlowym w siedzibie firmy NATULUX. Sklep działa wyłącznie na obszarze Polski i nie realizuje zamówień na adres dostawy poza granicami Polski.

§ 3 Klient

Klientem Sklepu może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

§ 4 Towary

Towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych i zostały sprowadzone na rynek Polski legalnie. W wyjątkowych przypadkach, w ramach sprzedaży po obniżonych cenach, mogą być oferowane towary używane bądź niepełnowartościowe. Oferta sprzedaży takich towarów umieszczona jest w specjalnym dziale Strony, a w opisie urządzenia znajdują się wyraźne i jednoznaczne informacje na ten temat.

Właściwości każdego towaru zamieszczone są na odpowiedniej, opisującej go podstronie strony https://www.EUJUICERS.pl .

§ 5 Ceny

Wszystkie ceny umieszczone na Stronie Sklepu są podane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (tj. zawierają podatek VAT).

Ceną wiążącą dla stron jest cena widoczna dla Klienta podczas składania zamówienia przez Stronę oraz w przesłanym mu drogą emailową potwierdzeniu złożenia zamówienia. W przypadku zamówień złożonych drogą telefoniczną wiążącą ceną jest cena podana Klientowi przez Sprzedawcę podczas składania zamówienia.

Koszty dostawy towarów zamówionych przez Klienta do miejsca przez niego na terenie Polski pokrywa Sprzedawca.

Ceny produktów podane na Stronie są aktualne i obowiązują do odwołania.

§ 6 Warunki techniczne

W celu prawidłowego korzystania ze Strony korzystający powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymagania: Komputer PC z systemem operacyjnym, przeglądarka Internet Explorer w wersji co najmniej 6.0. lub Firefox w wersji co najmniej 2.0., monitor o rozdzielczości minimum 1024x768, włączona obsługa Cookies i Java Script. Szczegółowe informacje na temat polityki stosowania plików Cookies przez Stronę znajdują się w dziale „Polityka Cookies”.

Należy mieć na uwadze, że wygląd Strony, prezentowane na niej zdjęcia towarów i filmy mogą się różnić w zależności od używanego przez Klienta komputera, ustawień jego parametrów oraz oprogramowania.

§ 7 Zamówienia

Sklep przyjmuje zamówienia poprzez funkcjonalności udostępnione na Stronie http://www.eujuicers.pl (przez wypełnienie pól tzw. formularza zamówienia), złożone emailem na adres pl@eujuicers.com lub telefonicznie pod numerami: 42 279 40 24 lub 502 364 923.

Takie zamówienie zawierać powinno: imię i nazwisko zamawiającego; jego numer telefonu i adres emailowy; adres dostawy; nazwy, ceny i ilość zamawianych produktów; wybraną formę płatności.

W trakcie składania zamówienia przez Stronę http://www.eujuicers.pl konieczne jest zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu.

Zamówienia przez Stronę można składać całodobowo, 7 dni w tygodniu. Złożone w ten sposób zamówienie potwierdzane jest  automatycznym emailem wysyłanym na adres emailowy podany w zamówieniu. Potwierdzenie to wysyłane jest niezwłocznie po poprawnym zakończeniu wszystkich etapów składania zamówienia przez Stronę tj. wypełnieniu formularza zamówienia. Zawiera ono wszystkie dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia a także ceny i ilość zamawianych produktów i wybraną przez Klienta formę płatności.

Potwierdzenie to jest równoznaczne z przyjęciem zamówienia do realizacji, chyba że w wypełnionych przez Klienta danych znajduje się błąd lub niejasność. Wówczas Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu wyjaśnienia wątpliwości. Jednocześnie Sprzedawca podejmie próby kontaktu z Klientem emailowo lub telefonicznie.

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem.

Zamówienia drogą emailową można składać całodobowo, 7 dni w tygodniu, jednak potwierdzenie jego przyjęcia zamówienia nastąpi w godzinach pracy Sprzedawcy tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8:30 – 16:00, nie później niż 24 godzin roboczych od jego złożenia przez Klienta.

Zamówienia złożone drogą emailową potwierdzane są przez pracownika Sklepu w osobnym emailu wysyłanym na adres, z którego złożono zamówienie(o ile Klient nie prosił inaczej). Potwierdzenie to jest równoznaczne z przyjęciem zamówienia do realizacji.

Zamówienia telefoniczne składać można od poniedziałku do soboty w godzinach 8:30 – 18:00. Zamówienia złożone telefoniczne potwierdzane są słownie przez pracownika Sklepu niezwłocznie w trakcie trwania rozmowy. Potwierdzenie to oznacza przyjęcie zamówienie do realizacji.

Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia, Klient powinien sprawdzić jego zgodność z dokonanym zamówieniem, w szczególności co do danych identyfikacyjnych Klienta, oznaczenia towaru, ceny, sposobu zapłaty i miejsca dostawy. W przypadku stwierdzenie rozbieżności z zamówieniem lub innych niezgodności Klient powinien możliwie jak najszybciej zgłosić swoje zastrzeżenia do Sprzedawcy – drogą emailową, telefonicznie lub osobiście w biurze handlowym Natulux.

Klient może wprowadzić zmiany w złożonym zamówieniu do momentu wysyłki towaru przez Sklep. W tym celu należy wysłać powiadomienie drogą emailową lub telefoniczną.

W przypadku braku zastrzeżeń ze strony Klienta Sprzedawca przyjmuje, że Klient nie wnosi zastrzeżeń do treści przesłanego mu Potwierdzenia.

Złożenie zamówienia przez Klienta traktowane będzie równocześnie jako jego zgoda na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Natulux danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883. Szczegółowe informacje na temat sposobie gromadzenia i wykorzystywania przez Sklep danych osobowych znajdują się w dziale „Polityka Prywatności”.

§ 8 Umowa kupna sprzedaży

Umowę kupna sprzedaży uważa się za zawartą w momencie potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji, zgodnie z regulacjami opisanymi w pkt 7 tj. wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia na adres e-mail Klienta podany w przysłanym przez niego Zamówieniu lub ustnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia drogą telefoniczną, jeżeli zamówienie składane było w tej formie.

§ 9 Dokumentacja zakupów

Na wszystkie zamówione towary w Sklepie wystawiane są faktury VAT z wykorzystaniem danych Klienta podanych przez niego w złożonym zamówieniu. Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 177 poz. 1054)   oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485), podpis klienta - jako nabywcy towaru- nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. Klient otrzymuje oryginał faktury w wersji papierowej wraz z zakupionym towarem.

W przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy użyciu danych działalności gospodarczej prowadzonej przez tego kupującego, domniemywać się będzie, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego kupującego jako przedsiębiorcę.

§ 10 Sposoby płatności

Płatność za towar może być dokonana przez Klienta w następujący sposób:
W momencie odbioru towaru:

  • Za pobraniem - gotówką do rąk kuriera w momencie otrzymania Towaru,
  • Gotówką do rąk pracownika Sklepu – w przypadku odbioru towaru w biurze handlowym NATULUX,

Przed wydaniem towaru:

  • przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy tj. mBank nr rachunku 64 1140 2004 0000 3902 5903 1353, NATULUX. 91-203 Łódź, ul.Wersalska 47/75, wówczas w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Klienta i nazwę zamówionego Towaru lub numer zamówienia.
  • przelewem on-line za pośrednictwem systemu płatności PayU
  • kartą płatniczą za pośrednictwem systemu płatności PayU

W systemie ratalnym:

  •  za pośrednictwem usługi kredytowej eRaty banku Santander – więcej informacji na jej tutaj (kliknij, by zobaczyć)
  • za pośrednictwem usługi kredytowej banku BGŻ BNP Paribas – więcej informacji na jej tutaj (kliknij, by zobaczyć)

Klient dokonuje wyboru formy płatności zaznaczając ją w formularzu zamówienia na Stronie lub informując o tym w zamówieniu emailowym lub telefonicznie.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku gdy nie zostało ono opłacone przez Klienta, a w ciągu 7 dni od chwili złożenia zamówienia będą automatycznie anulowane.

§ 11 Czas realizacji i dostawy zamówienia

Czas realizacji zamówienia tj. czas od momentu potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia, do momentu otrzymania towaru przez Klienta standardowo nie przekracza 2 dni roboczych. Wyjątkiem są zamówienia, w których Klient wybrał sposób płatności przelewem na konto Sprzedawcy lub poprzez system ratalny. Wówczas czas realizacji zamówienia może być dłuższy z przyczyn od Sprzedawcy niezależnych.

W wyjątkowym przypadku, gdy zamówiony przez Klienta towar jest aktualnie wysprzedany, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony emailowo lub telefonicznie o przewidywanej dacie dostawy i możliwości rezygnacji z zamówienia.

Klient ma prawo w każdym momencie zrezygnować z zakupu i anulować zamówienie, z otrzymaniem zwrotu pełnej zapłaconej ceny. W przypadku, gdy zdecyduje się on na rezygnację z zakupu Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin roboczych od chwili otrzymania informacji o decyzji Klienta oraz numeru konta bankowego, na który ma być przelana należność, zwróci otrzymaną zapłatę w całości.

Standardowo w przypadku zamówień potwierdzonych w dniu roboczym przed godz. 15:00, wysyłka towaru następuje tego samego dnia, a doręczenie do Klienta - kolejnego dnia roboczego. Dotyczy to zamówień, w których Klient wybrał formę płatności za pobraniem tj. gotówką do rąk kuriera przy odbiorze towaru, lub dokonania wpłaty poprzez system płatności PayU. Takie zamówienia złożone i potwierdzone po godz. 15:00 wysyłane są następnego dnia roboczego.

W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności  „przedpłata na konto” wysyłka towaru pod wskazany przez Klienta adres następuje  w dniu roboczym, w którym do godz. 15:00 na konto Sprzedawcy wpłynie pełna cena zamówionego przez Klienta towaru. Dostawa towaru do Klienta następuje na drugi dzień roboczy. Jeżeli wpłata od Klienta wpłynie dnia roboczego po godz. 15:00, wówczas Sklep dokona wysyłki towaru następnego dnia roboczego.  

W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności poprzez system ratalny, wysyłka towaru do Klienta następuje w dniu roboczym, w którym do godz. 15:00 Sklep otrzyma emailowe powiadomienie o zawarciu umowy kredytowej z Klientem. Doręczenie towaru do Klienta następuje na drugi dzień roboczy.

§ 12 Sposób dostawy

Zakupiony towar jest dostarczany Klientowi na adres wskazany w zamówieniu za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Koszty dostawy pokrywa Sprzedawca.

Wszystkie przesyłki wysyłane przez Sklep za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS są ubezpieczone - koszty ubezpieczenia ponosi Sprzedawca.

Standardowo dostawa towaru do Klienta odbywa się na drugi dzień roboczy od dnia wysyłki towaru przez Sklep.

Z chwilą wysyłki towaru, na podany w zamówieniu przez Klienta adres email, wysłana zostaje automatyczna wiadomość email z systemu firmy kurierskiej UPS. Wiadomość ta zawiera powiadomienie o nadaniu paczki, numer przesyłki oraz link do strony umożliwiającej śledzenie statusu doręczenia.

Kurier podejmuje trzy próby doręczenia przesyłki w ciągu trzech kolejnych dni roboczych. Za pierwszym razem, jeżeli nie zastanie Odbiorcy, zostawia awizo. Kolejną próbę dostawy podejmie następnego dnia roboczego. Jeżeli kurier ponownie nie zastanie odbiorcy, zostawi kolejne awizo. Tym razem na awizie wskazuje miejsce, gdzie Odbiorca może odebrać przesyłkę. Należy ją odebrać w terminie do 4 dni od daty wystawienia 2-go awiza. Po 4 dniach następuje zwrócenie produktu do Sprzedawcy i anulowanie zamówienia.

Sklep przyjmuje pełną odpowiedzialność za ewentualne braki jakościowe (np. uszkodzenia) i ilościowe dostarczanego towaru, a także stan i zawartość przesyłki.

Zaleca się, aby, odbierając towar, Klient sprawdził, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu (rozerwań opakowania, wgnieceń, śladów przepakowania, itp.). Spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacji ułatwi ustalenie ewentualnej odpowiedzialności firmy kurierskiej.

§ 13 Odstąpienie od umowy

Zgodnie z art.27 ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn, przesyłając stosowne oświadczenie pisemnie, drogą emailową (na adres pl@eujuicers.com) lub pocztową (na adres siedziby firmy podany w § 1 niniejszego Regulaminu) w terminie czternastu (14) dni od odebrania towaru. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia Sprzedawca wyśle Klientowi pisemne potwierdzenie jego otrzymania tę samą drogą, jaką otrzymał oświadczenie od Klienta.

Dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient może wykorzystać wzór pisma, który otrzymuje w wersji papierowej wraz z zakupionym Towarem lub pobrać go w wersji elektronicznej z naszej strony (kliknij, by zobaczyć i pobrać).

Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo oddzielnie - nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia.

Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, jakim go otrzymał, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania oraz kartę gwarancyjną i fakturę.

Jeżeli Klient użytkował towar w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej funkcjonalności, doprowadzając do zmniejszenia jej wartości, wówczas Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami poniesionych z tego tytułu strat, zgodnie z art. 34 ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć do siedziby firmy Natulux (tj. Natulux, ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź). Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.

Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny towaru zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta lub otrzymania od Klienta dowodu jego wysłania.

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy kupujących będących przedsiębiorcami, którzy dokonali zakupu posługując się danymi prowadzonej działalności gospodarczej.

§ 14 Odpowiedzialność z tytułu Rękojmi

Firma Natulux odpowiada z tytułu Rękojmi za wady oraz niezgodność Towaru z umową, jeżeli takowe wystąpią, na podstawie obowiązujących przepisów prawa przez okres jednego (1) roku od dnia otrzymania Towaru przez Klienta. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaż konsumencką firma Natulux odpowiada z tytułu rękojmi również przez okres jednego (1) roku.

Sprzedawca nie odpowiada za wady, gdy Klient o niej wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. W szczególności mowa, o wadach Towarów używanych lub niepełnowartościowych oferowanych przez Sprzedawcę w promocyjnych cenach, w opisie których znajdują się wyraźne i jednoznaczne informacje na ten tych wad.

W przypadku zauważenia wady lub niezgodności Towaru z umową, fakt ten należy niezwłocznie, nie później niż w ciągu dwóch (2) miesięcy, zgłosić Sprzedawcy. Przy czym w przypadku Klientów będących przedsiębiorcami termin ten wynosi jeden (1) miesiąc. Klient traci uprawnienia z tytułu Rękojmi, jeżeli przed upływem tego czasu nie zawiadomi Sprzedawcy o zauważonej wadzie czy niezgodności.

Reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania Klienta dotyczące sposobu realizacji reklamacji, należy odesłać na adres Sprzedawcy widniejący w § 1 niniejszego regulaminu .

Klient ma prawo żądać doprowadzenia produktu niezgodnego z umową, do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę, wymianę na nowy, albo stosowanego obniżenia ceny, bądź też odstąpienia od umowy i zwrotu poniesionych kosztów Towaru.

Firma Natulux zobowiązuje się do odpowiedzi na żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta reklamowanego produktu wraz z pismem określających rodzaj niezgodności.

§ 15 Warunki gwarancji

Wszystkie produkty sprzedawane przez Sklep posiadają gwarancję Sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji każdego Towaru widnieje w jego opisie na Stronie oraz oświadczeniu gwarancyjnym (tzw. karcie gwarancyjnej), które otrzymuje Klient wraz z zamówionym towarem.

Gwarancja, przez pierwszy rok zakupu, odbywa się w systemie "od drzwi do drzwi". Oznacza to, że nasza firma pokrywa koszty dostarczenia urządzenia od Klienta do serwisu oraz od serwisu do Klienta przez 1 rok od zakupu.

W przypadku tych uszkodzeń (objętych gwarancją), które wymagają odesłania całego urządzenia do serwisu, odbierane jest ono od Klienta przez kuriera na koszt naszej firmy. Następnie po naprawie/wymianie sprzęt odsyłany jest do Klienta ponownie na nasz koszt.

W przypadku uszkodzeń (objętych gwarancją), które nastąpiły w pierwszym roku po zakupie i nie wymagają odesłania całego urządzenia, a jedynie części roboczych - koszty przesłania części do serwisu są zwracane Klientowi po uznaniu reklamacji. Koszty odesłania części do Klienta, w przypadku uznania reklamacji także ponosi nasza firma.

Szczegółowe warunki gwarancji podane są poniżej oraz zamieszczone w karcie gwarancyjnej, którą otrzymuje Klient wraz z zakupionym urządzeniem.

Gwarancja udzielana jest na podstawie w/w karty gwarancyjnej wystawianej do każdego urządzenia.

Reklamacje należy zgłaszać przez formularz zgłoszenia reklamacyjnego, dostępny poniżej, telefonicznie pod nr. tel. 42 252 96 60 lub emailowo pl@eujuicers.com. Odsyłając uszkodzone urządzenie bądź jego część należy dołączyć kopię faktury, oryginał karty gwarancyjnej oraz opis uszkodzenia.

W ciągu 14 dni dokonamy naprawy urządzenia lub wymiany na nowe (w zależności od rodzaju usterki).

Szczegółowe warunki gwarancji cytowane są poniżej, a także opisane w w/w karcie gwarancyjnej.

1.Sprzedawca udziela gwarancji na urządzenie i jego części na okres podany na podstronie tego urządzenia zawierającej jego opis i cenę oraz w karcie gwarancyjnej dołączanej do zakupionego urządzenia.

Przy czym silnik elektryczny, o ile występuje w urządzeniu, może być objęty dłuższym okresem gwarancji. Jest to wówczas podane na Stronie oraz w karcie gwarancyjnej.

2.Okres gwarancji liczony jest od daty otrzymania towaru przez Klienta, która podana jest na karcie gwarancyjnej.

3. Fakt udzielenia gwarancji Sprzedawca potwierdza osobnym dokumentem – Kartą Gwarancyjną. Zawiera ona numer seryjny danego urządzenia (jeżeli występuje), zakupionego przez Klienta, datę sprzedaży oraz okres ochrony gwarancyjnej. Karta gwarancyjna jest potwierdzona jest podpisem upoważnionego pracownika Sklepu i pieczątką firmy. Dokument jest dostarczany do Klienta wraz z zakupionym urządzeniem.

4. Klient powinien sprawdzić czy otrzymał Kartę Gwarancyjną. W przypadku stwierdzenia jej braku należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Sprzedawcy  drogą telefoniczną lub emailową. Otrzymaną kartę gwarancyjną należy zachować w bezpiecznym miejscu, ponieważ jest dowodem udzielonej gwarancji i ważnym elementem procedury reklamacyjnej. Brak karty gwarancyjnej może utrudnić Klientowi dochodzenie roszczeń gwarancyjnych.

5. Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wada ta ujawniła się w ciągu terminu określonego w karcie gwarancyjnej.

6. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres siedziby, podany w § 1 .

7. Reklamowaną część urządzenia bądź całe urządzenie (w zależności od rodzaju awarii), należy odesłać razem z oryginałem karty gwarancyjnej, kopią dowodu zakupu (faktury) oraz pismem określającym przedmiot reklamacji. Przesyłkę należy starannie opakować i zabezpieczyć, by uniknąć ewentualnych uszkodzeń w transporcie.

8. W przypadku pozytywnego uznania reklamacji, koszt dostarczenia towaru od Klienta do Sprzedawcy pokrywa Sprzedawca. W takim przypadku Klient może zlecić wysyłkę towaru na koszt Sprzedawcy lub okazać Sprzedawcy dowód poniesionych kosztów wysyłki, by otrzymać od niego ich zwrot.

9. Sprzedawca zobowiązuje się w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego towaru poinformować Klienta, drogą telefoniczną lub emailową, o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.

10. W przypadku uznania reklamacji, w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamowanego towaru, Sprzedawca dokona jego naprawy lub wymiany na nowe, w zależności od rodzaju wady oraz odeśle towar do Klienta na swój koszt.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i zwrócenia Klientowi zapłaconej ceny urządzenia w przypadku, gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

11. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres od zgłoszenia reklamacji do dostarczenia naprawionego urządzenia Klientowi.

12. Gwarancją nie są objęte uszkodzenie powstałe w wyniku:

  •  upadku urządzenia lub uderzenia innym przedmiotem,
  • nieprawidłowym użytkowaniem, niezgodnego z zasadami podanymi w instrukcji obsługi,
  • braku należytej konserwacji i czyszczenia,
  • użycia niewłaściwych środków czyszczących ( np. detergentów, wybielaczy, środków szorujących), bądź niewłaściwych urządzeń czyszczących (np. zmywarki do naczyń),  nieodpowiednich dla części wykonanych z tworzyw sztucznych,
  •  podłączenia urządzenia do sieci o napięciu niezgodnym z podanym na tabliczce znamionowej,
  • nagłych zdarzeń losowych ( pożar, powódź, itp. )
  • używania urządzenia do celów związanych z działalnością gospodarczą, jeżeli jest ono, zgodnie z informacjami na stronie i w instrukcji obsługi, przeznaczone wyłącznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego,
  • używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem,
  • napraw i modyfikacji dokonanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • naturalnego zużycia (zmiany barwy, zmatowienia, zażółcenia itp. )

13. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.

14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o Rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

15. W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 27 lipca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

§ 16 Opieka pogwarancyjna

Sprzedawca zapewnia możliwość naprawy zakupionych u niego urządzeń także po upływie okresu gwarancyjnego.

Usługa naprawy w okresie pogwarancyjnym jest odpłatna, a koszt dostawy do i od Sprzedawcy pokrywa Kupujący.

Sprzedawca oferuje do sprzedaży podstawowy zestaw części zamiennych i podzespołów, które mogą posłużyć Kupującemu do samodzielnej naprawy / wymiany elementów, które uległy uszkodzeniu lub zużyciu w okresie pogwarancyjnym.

Sprzedawca nie gwarantuje zakupu części, które nie są dostępne u producenta urządzenia.

§ 17 Usuwanie zużytego sprzętu

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa niesprawnych i/lub niepotrzebnych urządzeń elektrycznych lub elektronicznych nie wolno wyrzucać razem z odpadami gospodarczymi. Prawidłowe postępowanie w celu utylizacji, powtórnego użycia lub odzysku podzespołów polega na przekazaniu urządzenia do wyspecjalizowanego punktu zbiórki, gdzie zostanie bezpłatnie przyjęte.

Klient ma również prawo zwrotu zużytego sprzętu do Sprzedawcy zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć w przypadku, gdy sprzęt został kupiony w Sklepie Natulux lub jeżeli zakup nowego produktu dokonany zostanie w Sklepie Natulux i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju.  W takim przypadku Klient może dostarczyć zużyty sprzęt do siedziby firmy Natulux osobiście lub wysłać go na adres firmy na swój koszt.

§ 18 Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta w związku z wysłaniem zamówienia, na potrzeby zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, jest firma NATULUX Sławomir Słowiński, z siedzibą w Łodzi (91-203), ul. Wersalska 47/75.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do złożenia i realizacji zamówienia oraz zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Dane osobowe przekazywane przez Klientów, są przechowywane i przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celu realizacji postanowień zawartej umowy sprzedaży na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.

Dane osobowe Klienta mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom, których świadczone usługi umożliwiają wykonania umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, wyłącznie na potrzeby owej usługi. Podmiotami o których mowa są:

  • firma kurierska UPS (UPS Polska Sp. z.o.o.) , świadcząca usługi dostawy towaru Sprzedawcy pod adres wskazany przez Klienta.
  • firma Santander (Santander Consumer Bank S.A.), świadcząca usługę kredytową dla Klientów Sklepu, którzy wybrali tę usługę jako formę płatności za zamówiony towar.
  • firma BGŻ BNP Paribas (BGŻ BNP Paribas S.A.), świadcząca usługę kredytową dla Klientów Sklepu, którzy wybrali tę usługę jako formę płatności za zamówiony towar.
  • firma PayU (PayU S.A.) obsługująca płatności internetowe dla Sklepu, w przypadku wybrania przez Klienta formy płatności kartą płatniczą lub przelewem on-line.

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania i aktualizowania.

Jeżeli Klient wyraził na to zgodę, Sprzedawca może wykorzystać dane osobowe Klienta do wysłania mu materiałów reklamowych, promocyjnych lub informacyjnych.

Powierzone Sprzedawcy dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101 poz.926 z późn.zm.), w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych oraz innych powszechnie obowiązujących aktach.

§ 19 Postanowienia końcowe

W razie sprzeczności postanowień Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w miejsce postanowień Regulaminu stosuje się te przepisy, a pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji treści Regulaminu.

We wszystkich umowach sprzedaży za pośrednictwem Sklepu obowiązuje ta wersja Regulaminu, która obowiązywała w dniu zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z którą miał możliwość zapoznania się oraz która została przez niego zaakceptowana podczas składania zamówienia.

wrocWróć

###message
Nowość! Prasa do oleju Sana już w sprzedaży!
Zamknij okno